(Parents,Waliden)والدین

والدین ہمارے لئے اللہ  کا سب سے قیمتی تحفہ ہیں۔ وہ ہماری زندگی کے ہر قدم میں ہماری مدد کرتے ہیں ، انہوں نے ہمیں مستقبل کے انتہائی سخت گھڑی کے سامنہ کرنے اور ثابت قدم رہنے  کی تربیت دی۔


سیدنا ابو عمامہ رضی اللہ تعالیٰ بیان کرتے ہیں: ایک شخص نے کہا ، "اللہ کے رسول والدین اپنے بچوں سے کون سے حقوق کا مطالبہ کرسکتے ہیں؟" انہوں نے جواب دیا ، "وہ تمہاری جنت اور جہنم ہیں۔"

ابن ماجہ رضی اللہ تعالیٰ نے اسے منتقل کیا۔

الترمذی – حدیث 1277

 

عاصمہ بنت ابوبکر سے روایت ہے کہ: میری والدہ رسول اللہ کی زندگی کے دوران میرے پاس آئیں اور وہ کافر تھیں۔ میں نے اللہ کے رسول سے (انکا فیصلہ مانگتے ہوئے) پوچھا ، "میری والدہ میرے پاس آئیں اور وہ مجھ سے انعام لینا چاہتی ہیں ، کیا میں ان کے ساتھ اچھے تعلقات رکھ سکتی ہوں؟" آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ، "ہاں ، ان کے ساتھ اچھے تعلقات رکھو۔"

صحیح البخاری۔ کتاب 47 حدیث 789


سیدنا ولید بن عزار رضی اللہ تعالیٰ  نے بیان کیا: میں نے ابی عمیر اش شیبیانی رضی اللہ تعالیٰ کو یہ کہتے ہوئے سنا ، "اس گھر کا مالک ،" ('عبد اللہ رضی اللہ تعالیٰ کے گھر کی طرف اشارہ کیا) کہا ، "میں نے نبی سے پوچھا ، کون سا عمل اللہ سب سے زیادہ پسند کرتا ہے؟" جواب دیا ، 'ان کے ابتدائی ( پہلے) مقررہ اوقات میں نماز پڑھنا۔' 'عبد اللہ رضی اللہ تعالیٰ  نے پوچھا ،' اس کے بعد (نیکی میں) کیا ہے؟ 'رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ، 'اپنے والدین کے ساتھ اچھا برتاؤ کرنا۔' '' عبد اللہ رضی اللہ تعالیٰ نے پوچھا ، 'اس کے بعد کیا ہے؟' رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ، 'اللہ کی خاطر میں جہاد میں حصہ لینا۔' "عبد اللہ رضی اللہ تعالیٰ نے مزید فرمایا ، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ) مجھ سے یہ تینوں باتیں بیان کیں ، اور اگر میں زیادہ پوچھتا وہ مجھے اور بھی بتا دیتے۔ ''
صحیح البخاری۔ کتاب 73 حدیث 1






Post a Comment

0 Comments