(Suicide) خودکشی

 اسلام میں خودکشی حدیث کی روشنی میں 
خودکشی Suicide

حضرت انس بن مالک رضیﷲتعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہ رسولﷲصلیﷲعلیہ وسلم نے فرمایا  ، تم میں سے کسی کو کسی مصیبت کی وجہ سے موت کی خواہش نہیں کرنی چاہئیے ، اسے یہ کہنا چاہئیے کہ جب تک میری زندگی میرے لئے بہتر ہے مجھے زندہ رکھ اور اگر موت میرے لئیے بہتر ہو تو مجے موت دے۔ 
 575 صحیح  البخار کتاب 70 حدیث
Suicide خودکشی

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: "جو شخص جان بوجھ کر خود کو پہاڑ سے پھینک دیتا ہے اور اپنے آپ کو مار ڈالتا ہے ، وہ اس جہنم میں ہوگا جس میں ہمیشہ  گرے گا اور ہمیشہ ہمیشہ کے لئے وہی رہے گا۔ اور جو شخص زہر پیتا ہے اور اپنے آپ کو اس سے مار ڈالتا ہے ، وہ اپنا زہر اپنے ہاتھ میں لے کر اسے جہنم کی آگ میں پیتا ہے جس میں وہ ہمیشہ ہمیشہ رہے گا۔ اور جو شخص اپنے آپ کو آہنی ہتھیار سے مار ڈالے گا ، وہ اسلحہ کو اپنے ہاتھ میں لے کر اپنے پیٹ کو جہنم کی آگ میں گھونپے گا جس میں وہ ہمیشہ ہمیشہ رہے گا۔
صحیح البخاری۔ کتاب 71 حدیث 670
Hell fire خودکشی


روایت ہے کہ حضرت محمد صلیﷲعلیہ وسلم نے ارشاد فرمایا کہ، "جو شخص جان بوجھ کر اسلام کے علاوہ کسی اور مذہب کی قسم کھاتا ہے ، پھر وہی ہے جو اس نے کہا ہے ، (جیسے اگر وہ کہتا ہے ، 'اگر ایسی بات سچ نہیں ہے تو میں یہودی ہوں ،' وہ واقعی یہودی ہے)۔اور جو شخص لوہے کے ٹکڑے سے خودکشی کرے گا اسے جہنم کی آگ میں اسی لوہے کے ٹکڑے سے سزا ملے گی۔ جندب سے روایت کیا ، رسول اللہ  نے فرمایا۔ "ایک شخص کو زخموں کا نشانہ بنایا گیا تھا اور اس نے خودکشی کرلی تھی ، لہذا اللہ نے فرمایا: میرے بندے نے جلدی سے اپنے آپ کو موت کے گھاٹ اتارا ، لہذا میں اس کے لئے جنت سے منع کرتا ہوں۔"
صحیح البخاری۔ کتاب 23 حدیث 445
Hell fire جہنم کی آگ


Post a Comment

0 Comments